Частина експертів погоджується, що підвищувати треба, адже нові вагони нема за що купувати, однак інша сторона вбачає у цьому бажання компанії збагатитись.

В "Укрзалізниці" виправдовуються і скаржаться на великі збитки від заниженого тарифу на пасажирські перевезення. Їх частково перекривали прибутками від вантажних. Однак зараз їхня кількість суттєво зменшилася.

Читайте також: Маршрут потяга Київ – Львів хочуть продовжити до Польщі

Експерти в свою чергу переконують, що залізничники дарма скаржаться, бо лише цього року компанія взяла чистого прибутку на понад мільярд гривень.

Безумовно немає підстав підвищувати тарифи, однозначно. З умовою того, що не збільшується платоспроможність населення як основного споживача,
– вважає експерт з питань транспорту Віктор Медведь.

Експерти радять "Укрзалізниці" зробити свої витрати прозорішими, скоротити кількість працівників і реструктуризувати кредитні борги. Та головне – побороти корупцію всередині. Тоді й кошти на вагони знайдуться.

Читайте також: Бальчун ініціює відкриту дискусію з приводу тарифів на перевезення

Натомість колишній урядовець, а тепер радник голови правління "Укрзалізниці" Олександр Кава зазначив, що остаточне рішення про здорожчання проїзду ухвалюватиме Кабмін. Аби зберегти існуючі ціни на квитки уряду доведеться знайти гроші на дотацію монополісту.

Громадяни б платили стару ціну на квитки, а при цьому залізниця отримала б можливість купувати нові пасажирські вагони, а також ремонтувати вагони, приміські електро- та дизель поїзди,
– радник генерального директора ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Кава

А поки уряд буде вирішуватиме, українці і далі подорожуватимуть в старих вагонах за немаленькі кошти.