Як стверджують учасники ринку, піти на такі заходи змушує деградація галузі легальних пасажирських перевезень. А також недонадходження в бюджет і підвищена аварійність.

“Це навіть уже регресом не можна назвати. Це вже катастрофа. По-перше, бюджет щороку втрачає 10 млрд грн. І це в той час, коли боротьба йде за кожну копійку”, - каже віце-президент ВААП Володимир Вакуленко.

“Має бути якісний рухомий склад. І якісна конкуренція. Справжня, а не така підпільна. Адже справжня конкуренція в області з якісним рухомим складом приведе до високої якості перевозок і нормальної ціни. Без конкуренції ще ніхто нічого нового не придумав у світі”, - каже віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури України Борис Колесніков.

Щоправда, чіткий механізм реалізації цих заходів поки не відпрацювали. Розробити його Колесніков доручив спеціальній робочій групі, котра має подати свої пропозиції до 15 березня.