Про це йдеться в повідомленні Об'єднання підприємств "Укрметалургпром", повідомляє uaprom.info.

"Унаслідок перевірки встановлено, що у другій декаді листопада поточного року рівень забезпечення напіввагонами металургійної галузі склав 15% (у попередній декаді всього 9%, так що певний прогрес є, але до цільових 30% ще далеко)", – наголошується в документі.

"Радикального поліпшення ситуації із забезпеченням підприємств ГМК достатньою кількістю напіввагонів поки не спостерігається – схоже, металурги, як і завжди знаходяться в кінці списку пріоритетів ПАТ "Укрзалізниця", незважаючи на раніше високу значимість галузі для української економіки", – наголошують в Об'єднанні підприємств.

"Укрметалургпром" також констатує, що триває антикорупційна кампанія, яка спрямована на справедливий розподіл вагонів "Укрзалізниці" для металургійних підприємств.

У її рамках контролюється відсоток відвантажень сировинних матеріалів і продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу у напіввагонах ЦТЛ, що є підрозділом УЗ, та те, наскільки цей відсоток є задовільним для металургів. Контроль здійснюється кожні 10 днів, результати доводяться до відома громадськості. Рівень забезпечення всіх заявок вантажовідправників парком напіввагонів ЦТЛ перевищує 30% (а для деяких окремих, приватних компаній – 90...95%).

"Не так давно керівник транспортного монополіста Войцех Бальчун заявив, що його відомство планує в середині грудня протестувати автоматизовану систему розподілу порожніх вагонів – на жаль, поки тільки в частині цементовозів і критих вагонів.

Основним призначенням згаданої системи, за словами Бальчуна, є "нівелювання горезвісного людського чинника – іншими словами, для того, щоб подолати корупцію, на якій зараз базується алгоритм розподілу вагонів. Залишилося дочекатися втілення цього наміру в життя", – підкреслюється в повідомленні.

"Разом з тим, ніщо не заважає УЗ забезпечити 30% відвантаження підприємств ГМК (яких, насправді, не так вже й багато) парком під управлінням ЦТЛ вже зараз, не чекаючи впровадження нової системи розподілу напіввагонів. Поки ж ці вагони, судячи з усього, як і раніше досить успішно працюють на "більш прибуткових" напрямках", – підкреслили в "Укрметалургпромі".

Предприятие

ПЛАН на ноябрь

ФАКТ на 20.11.2016

% ЦТЛ

ИТОГО,

в т.ч. ЦТЛ,

ИТОГО,

в т.ч. ЦТЛ,

по плану

по факту

тыс.т

тыс.т

тыс.т

тыс.т

АрселорМиттал Кривой Рог

1 381

210

490

76

15%

16%

Запорожсталь

753

185

228

32

25%

14%

МК Азовсталь

379

75

146

18

20%

12%

ЕМЗ, Макеевский филиал ЕМЗ

392

48

138

6

12%

4%

Полтавский ГОК

1 106

167

604

114

15%

19%

Южный ГОК

932

174

573

109

19%

19%

КЖРК

587

156

363

89

27%

25%

ЕВРАЗ Сухая Балка

364

118

174

53

33%

30%

ГОКи МЕТИНВЕСТ

2 650

530

1 213

166

20%

14%

Центральный ГОК

564

299

270

143

53%

53%

Ингулецкий ГОК

1 211

221

573

16

18%

3%

Северный ГОК

820

0

335

0

0%

0%

УКРМЕХАНОБР

54

11

35

7

20%

21%

Комсомольское рудоуправление

129

51

23

0

39%

0%

Новотроицкое рудоуправление

271

7

160

2

3%

1%

Краснодонуголь

265

31

128

1

12%

1%

порты (ТИС, Южный) на КХЗ

207

35

94

0

17%

0%

ЕВРАЗ-ЮЖКОКС

56

0

41

0

0%

0%

ИТОГО

9472

1786

4374

665

19%

15%