Державна адміністрація залізничного транспорту України з 1 січня по 15 травня поточного року реалізувала через Інтернет за допомогою системи бронювання і продажу квитків 1,4 млн. квитків. Це понад 9% від загального обсягу продажів

Лише в квітні онлайн-продажі залізничних квитків збільшились на 18,6% порівняно з аналогічним періодом торік - до 425,4 тис. квитків.

Реалізовувати квитки через Інтернет "Укрзалізниця" почала з 2008 року. До сьогодні загалом їх кількість уже перевищила 9 мільйонів. За цей час спектр інтернет-послуг "Укрзалізниці" розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і онлайн-повернення квитків, - повідомили у прес-службі.

Зазначимо, електронний квиток можна придбати винятково через онлайн-систему продажу на офіційному сайті "Укрзалізниці". Квитки, придбані через інші системи, є бланками замовлення і не мають статусу електронних квитків. Вони підлягають обміну в залізничних касах на проїзний документ, що дає право на проїзд. На сьогодні електронний квиток діє на 83 поїзди внутрішнього сполучення, зокрема на швидкісні поїзди категорії "Інтерсіті+".