"Хотілося б спостерігати більш стрімку динаміку в забезпеченні піввагонами підприємств ГМК, адже показники, які ми маємо на сьогодні, ще дуже далекі від ринкової частки ЦТЛ", – зазначив він у статті на сайті "Укрметаллургпрому".

Президент "Укрметаллургпрому" констатував, що починаючи з другої половини серпня "Укрзалізниця" робить спроби йти по шляху рівного забезпечення підприємств піввагонами, однак диференційований підхід в цьому питанні все ще залишається.

"У другій декаді вересня забезпечення підприємств ГМК вагонами ЦТЛ залишилося на колишньому рівні і склало все ті ж 26%, ряд підприємств ГМК також забезпечується за залишковим принципом (менше 10%), а заповзятливі приватні компанії відвантажують 100% своїх вантажів в вагонах держпарку", – підкреслив Каленков.

Президент "Укрметаллургпрому" також повідомив, що не покладає надій на обіцяне керівництвом УЗ впровадження автоматичної системи розподілу піввагонів.

"Як я вже повідомляв раніше, автоматичний розподіл парку зерновозів викликає низку нарікань і негативних відгуків із боку представників АПК. Виникає питання, чому менеджмент УЗ не хоче нас чути і просто забезпечити рівномірне надання піввагонів окремим вантажовідправникам України на рівні 35% від їхнього середнього фактичного навантаження. Не обов'язково застосовувати сумнівні автоматизовані програми і програмне забезпечення, які тільки камуфлюють вплив людського чинника і відповідно зловживання в розподілі вагонів", – зазначив він.

"Закликаю Євгена Кравцова згадати про доручення прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та забезпечити рівномірний рівень надання держпарку всім вантажовідправникам, зокрема й на адресу підприємств ГМК. Наша пропозиція залишається незмінною – забезпечення всіх вантажовідправників має бути на рівні частки ЦТЛ на ринку напіввагонів, а це становить 35-40%", – сказав Каленков.