• Новини економіки
  • Тарифи
  • Макроекономіка
  • Соцвиплати
  • Промисловість
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Showbiz
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
  • Київ
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Новини економіки
  • Тарифи
  • Макроекономіка
  • Соцвиплати
  • Промисловість

"Укрзалізниці" не потрібне підвищення тарифів

21 вересня 2017 , 12:03 - Читать новость на русском
"Укрзалізниця"
"Укрзалізниця" / tsn.ua

"Укрзалізниця" має ресурс і можливості не підвищувати вантажні залізничні тарифи в 2017 році.

Про це йдеться в листі президента Американської торгівельної палати Андрія Гундера на ім'я міністра інфраструктури Володимира Омеляна.

Зокрема, А.Гундер звернув увагу міністра, що згідно з наказом міністерства № 782 від 8 жовтня 2013 року тарифи підлягають перегляду в тому випадку, якщо рівень доходів від звичайної діяльності не забезпечує відшкодування поточних витрат залізниць, або ж якщо у них не вистачає коштів на здійснення капітальних інвестицій, необхідних для фінансування інвестиційної програми.

А.Гундер зазначає, що перша умова, характеризується показником прибутку до сплати податків, відсотків, зносу і амортизації (EBITDA), який повинен мати планове значення +17,5 млрд грн без урахування індексації тарифу, що свідчить про здатність "Укрзалізниці" фінансувати операційну діяльність в 2017 році.

"Що стосується другої умови, хотіли б звернути Вашу увагу на запланований обсяг "капітальних інвестицій" 22,7 млрд грн, що на 15,8 млрд грн. більше факту 2016 року. За звітними даними за 5 міс. 2017 року на капітальні інвестиції було направлено 2 млрд грн (9% від річного запланованого бюджету). Окремо слід відзначити, що на початок року на рахунках УЗ було близько 7 млрд грн, чого було достатньо для фінансування 44% інвестицій, які Кабінет міністрів України дозволив здійснити УЗ без узгодження фінплану. З огляду на фактичні дані використання інвестицій в попередні роки, запланований обсяг інвестицій неможливо освоїти ефективно", – зазначив він.

На думку експертів компаній-членів Американської торгівельної палати, перед будь-яким підвищенням залізничних тарифів "Укрзалізниця" повинна показати результат від попереднього підвищення, зокрема в розрізі ситуації з розподілом вагонів, їх обігом, швидкістю доставки і збереженням вантажу. А.Гундер також висловив упевненість, що наступним кроком має стати розробка чіткого плану щодо подальшого поліпшення ситуації з відновленням/ремонтом вагонного та локомотивного парку "Укрзалізниці", швидкістю відправок вантажів залізничним транспортом, наявністю палива, інвестиціями в оновлення рухомого складу "Укрзалізниці" і т .д. з чіткими термінами і метриками.

"Виходячи з вищесказаного, експерти компаній-членів палати звертаються до Вас, шановний Володимире Володимировичу, з проханням не підтримувати підвищення тарифу на вантажні залізничні перевезення, оскільки таке підвищення є передчасним і економічно необґрунтованим, і відповідно доопрацювати проект консолідованого фінансового плану УЗ на 2017 рік", – йдеться в листі.

У свою чергу виконавчий директор Європейської бізнес-асоціації Галина Дерев'янко наголошує, що підвищення вантажних залізничних тарифів на 22,5% може мати негативний вплив на окремі галузі української економіки, в тому числі на середньо- і довгострокову конкурентоспроможність промисловості і агропромислового комплексу України.

У зв'язку з цим компанії-члени комітету Європейської бізнес-асоціації вважають за необхідне провести більш ретельний аналіз впливу підвищення тарифів на економіку України і порівняти з ефектом від залучення необхідного обсягу надходжень в "Укрзалізницю". Також вони вважають за необхідне опрацювати альтернативні джерела фінансування "Укрзалізниці".

Крім того, компанії-члени комітету Європейської бізнес-асоціації заявили про необхідність провести аналіз можливих негативних наслідків для "Укрзалізниці" внаслідок падіння обсягу перевезень в разі підвищення тарифів через перехід вантажовласників на автомобільний і річковий транспорт.

Як повідомлялося, раніше промислові асоціації звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням доручити "Укрзалізниці" утриматися від підвищення вантажних з/д тарифів до кінця поточного року.

У листі, підписи під яким поставили керівники Федерації металургів України, ВП "Укрметалургпром", асоціації виробників феросплавів "УкрФА", асоціацій "Укрцемент" та "Укрскло", підкреслювалося, що для підвищення вантажних з/д тарифів сьогодні немає ніяких економічних обґрунтувань.

Нагадаємо, тарифний комітет Мінінфраструктури на засіданні 31 серпня 2017 року погодив підвищення тарифів на з/д вантажоперевезення усередині країни на 22,5%, з 1 жовтня 2017 року. 13 вересня на своєму засіданні Кабінет міністрів схвалив фінансовий план "Укрзалізниці" з індексацією тарифів на вантажоперевезення у внутрішньому сполученні.

Економіка Укрзалізниця Тарифи Гроші Металургія

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Україна зможе обійтися без МВФ вже через рік, але є умови, – Геращенко
      Україна зможе обійтися без МВФ вже через рік, але є умови, – Геращенко
      26 лютого , 21:36
    • Контракт на понад 85 мільйонів доларів: про що домовився "Укроборонпром" з Пакистаном
      Контракт на понад 85 мільйонів доларів: про що домовився "Укроборонпром" з Пакистаном
      22 лютого , 17:57
    • Чи багатші китайці за українців: порівняння зарплат, пенсій та ВВП
      Чи багатші китайці за українців: порівняння зарплат, пенсій та ВВП
      22 лютого , 07:01
      Цікаво
    • Як зробити свої кредити дешевшими: розповідаємо про перекредитування
      Як зробити свої кредити дешевшими: розповідаємо про перекредитування
      1 лют , 09:30
    • На що звернути увагу, коли берете кредит
      На що звернути увагу, коли берете кредит
      12 лют , 09:37
    • Україна зможе обійтися без МВФ вже через рік, але є умови, – Геращенко
      Україна зможе обійтися без МВФ вже через рік, але є умови, – Геращенко
      26 лют , 21:36
    • Як збільшилась частка держборгу України у ВВП за підсумками 2020 року – розповів Мінфін
      Як збільшилась частка держборгу України у ВВП за підсумками 2020 року – розповів Мінфін
      26 лют , 20:54
     
    Новини
    • 21:36
      Україна зможе обійтися без МВФ вже через рік, але є умови, – Геращенко
      21:36
    • 20:54
      Як збільшилась частка держборгу України у ВВП за підсумками 2020 року – розповів Мінфін
      20:54
    • 18:31
      Грошові перекази в межах України зросли на чверть: хто найбільше переводив "з" та "в" Україну
      18:31
    • 18:02
      Річний тариф на газ запрацює з 1 квітня, – ЗМІ
      18:02
    • 16:53
      Дубілет-старший і Яценко вийшли зі засновників Monobank після підозри НАБУ
      16:53
    • 14:54
      ЄБРР надав київському метро 50 мільйонів євро на придбання нових вагонів - Київ
      14:54
    • 11:21
      Що руйнує ваш сімейний бюджет: 5 найпоширеніших помилок
      11:21
    попередні новини
    Більше новин
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Showbiz
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук