"Ми шукаємо партнера, який зможе взяти на себе близько половини від загальної суми інвестицій і зможе підтримувати фінансовий баланс", - говорить фахівець компанії зі зв'язків з громадськістю Елісон Голдберг.

Потенційних партнерів і розмір інвестиції в Subway не розкривають. Однак, наприклад, для відкриття ресторану в Росії знадобиться 12 тисяч доларів (без урахування ПДВ) для початкового внеску за франшизу (використання торговельного знаку і технологій між партнерськими сторонами - ред.) і близько 100-200 тисяч доларів для обладнання самого ресторану.

Прибутки власника франшизи складуть 8% (без ПДВ) від щомісячної виручки.

Subway - найбільша в світі мережа по кількості закладів (35,8 тисячі ресторанів). Правда, за розміром виручки Subway займає лише четверте місце - 15,2 мільярда доларів в 2010 році.

Subway популярна серед споживачів за рахунок недорогих бутербродів, які можна їсти на ходу. До того ж їхня продукція позиціюється як корисна свіжа їжа.