На ці та інші питання спеціально для сайту "24" відповідає міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz.

Українці економлять на одязі, що підтверджується статистикою. Криза змушує затягнути паски. Але українські онлайн-підприємці сподіваються на себе, тому не схильні піддаватися паніці або смутку.

Про це свідчить зростання популярності сировини та обладнання для швейної промисловості.

Ринок "Текстиль та шкіра", на якому представлені ці товарні категорії, зростає. Так, у І кварталі 2015 кількість відвідувачів ринку зросла на 21% порівняно з аналогічним періодом минулого року і на 4,4% в порівнянні з IV кварталом.

У структурі ринку "Текстиль та шкіра" найбільшою популярністю користуються тканини. Саме ця товарна група приваблює найбільше відвідувачів Allbiz.

Високим попитом користувалися як синтетичні, так і натуральні тканини. Найрідше шукали шовк, найчастіше - бавовняну тканину. Середні темпи зростання у І кварталі 2015 порівняно з I і з IV кварталом 2014 склали 30%. Найвищі темпи показали шовк (+ 71,7% в порівнянні з IV кварталом) і синтетика (+ 65,5% в порівнянні з I кварталом).

Очікувано знизився інтерес до шкіри і до хутра: в середньому, на чверть порівняно з IV кварталом. Причому найсуттєвіше - на штучне хутро (-57,6%). Тобто, користувачі не заміщали натуральне хутро штучним.

Натуральна шкіра протягом останніх 15 місяців залишається однією з найпопулярніших в ринку.

Аудиторія Allbiz стала частіше цікавитися обладнанням для швейної та текстильної промисловості восени і взимку. Виняток склали машини для виготовлення й ремонту взуття (-8,8% відвідувань в порівнянні з І кварталом 2014, або -2,9% порівняно з ІV кварталом). Вірогідне пояснення криється в тому, що суттєво подорожчали як матеріали для пошиття взуття, так і самі машини. Але той факт, що падіння було несуттєвим - менше 10% - свідчить на користь версії про короткочасність спадного тренда.

В цілому, як показує статистика Allbiz, українські підприємці не втратили оптимізму і продовжують розвивати свій бізнес. Швейний напрямок видається перспективним, оскільки попит на одяг і взуття може знизитися, але не впаде зовсім. До того ж український бізнес отримав можливість замістити імпорт, що подорожчав, вітчизняними товарами.

ДОВІДКА. Allbiz — міжнародний центр інтернет-торгівлі, що функціонує на 26 мовах, з 15-річним досвідом на ринку онлайн-просування. На ресурсі надана ​​інформація про 20 млн товарів і послуг від 1,3 млн компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Кількість замовлень перевищує 10 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 13 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Греції, Єгипті, Індії, Китаї.