Хоч зараз він все ще перевершує виробничі потужності, однак їх поступово планують вивести на можливий максимум. Завдання на цей рік - вийти на виробництво 24 літаків Ан-148 і Ан-158. При цьому, як заявив Президент ДП "Антонов" Дмитро Ківа, паралельно йде розробка нового літака Ан-178 вантажопідйомністю 15-18 тонн.

"Це сучасний літак, який буде як для комерційних перевезень вантажів, так і в якості військово-транспортного літака. Ми бачимо свою нішу й місце якраз на цьому ринку. Достатньо вільну нішу. І бачимо досить велику потребу в світі", - каже Президент ДП "Антонов" Дмитро Ківа.

"Працювати в таких жорстких ринкових умовах сьогодні дуже непросто. Але є перспектива, є робота на сьогодні й на завтра", - впевнений голова КМДА Олександр Попов.

Як підкреслюють на держпідприємстві, минулого року їм вдалося освоїти серійне виробництво Ан-148. Зазначимо, минулого року українські та російські авіабудівники спільно виготовили 8 таких літаків, а позаминулого - 6.

Крім збільшення цих показників утричі, у планах на поточний рік - закінчити 2 літака АН-70, а також модернізувати одного "Руслана". Після чого один із найбільших літаків у світі також збираються повернути в серійне виробництво. Адже попит на існуючі машини Ан-124 перевищує пропозицію.