Країнами, які можуть використовувати такі алкогольні назви, є Франція, Італія й Іспанія, повідомили на сайті ТПП.

Читайте також: Українські виробники завойовують міжнародні ринки

В Україні закінчився перехідний період після підписання Угоди про ЗВТ. Тому Торгово-промислова палата припиняє видавати сертифікати на напої під назвою коньяк, арманьяк, граппа, бренді та херес,
– сказав віцепрезидент ТПП Михайло Непран.

Відтепер експортуватиметься вино ігристе, а не шампанське, та бренді замість коньяку.

Що відомо географічні зазначення

  • У жовтні 2019 року Володимир Зеленський підписав відповідний закон. Він є частиною зобов'язань України у межах угоди про асоціацію. Закон повинен забезпечити захист іноземних географічних зазначень та створення таких зазначень в Україні.
  • Географічне зазначення – назва або позначення, які ідентифікують товар як такий, що походить з певної території, країни, регіону або місцевості. Особлива якість, репутація та інші важливі характеристики значною мірою пов'язані із його географічним походженням.
  • Географічними зазначеннями є пармезан, фета, коньяк, шампанське. Наприклад, напій може називатися "коньяком", якщо він виготовлений у французькій провінції Cognac. Міцні напої інших країн, вироблені за подібною технологією, мають продаватися під назвою "бренді". "Шампанське" правильно називати "ігристе вино".