Першочергове завдання Мінтрансу Криму - реконструкція портових потужностей під внутрішні потреби півострова. А говорити про масштабний розвиток портів, як експортних поки передчасно. Таку думку висловив так званий глава кримського Міністерства транспорту Юрій Шевченко.

Навіть з урахуванням перспективи створення Керченського мосту вантажопотік з півострова на континентальну територію Росії обмежений. За словами Шевченка, сьогодні перевалка вантажів з півострова практично не ведеться, так як порти перевалювали в основному вантажі України, а вантажне сполучення з Україною по суті припинено.

У нас зараз по залізниці виходить подвійний тариф: Придніпровська дорога бере плату до кінцевої точки в Криму, але ці гроші не перераховує Кримській залізниці. А Кримська залізниця теж, звичайно, не буде перевозити вантажі безкоштовно, - пояснив Шевченко.

Нагадаємо, раніше Україна повідомила державам-членам Міжнародної морської організації, що не може забезпечити належний рівень безпеки судноплавства та дотримання міжнародних зобов'язань у морських торговельних портах анексованого Криму.