В результаті держкомпанія стала єдиною залізницею у світі, яка платить податок на землю.

Про це на своїй сторінці Facebook заявив президент асоціації "Власники вагонів" Олександр Криворучко, передає "Обозреватель".

"Жодна залізниця у світі не платить податок на землю. Так що там у світі... Щоб далеко не ходити – балансотримачі автодоріг теж не платять податок на землю, адже вони знаходяться в загальному користуванні. Чому тоді повинна платити "Укрзалізниця", – задається питанням Криворучко.

Відзначимо, в 2018 році Верховна Рада встановила для "Укрзалізниці" єдину ставку податку за користування земельними ділянками на рівні 0,25%. В результаті компанія заплатила 1,2 млрд грн. На цей рік пільгову ставку не продовжили. У зв'язку зі збільшенням коефіцієнта майже в чотири рази, в 2019 році "Укрзалізниця" буде змушена заплатити 4,2 млрд грн.

"Роком раніше вже були випадки, коли місцева влада самоврядування піднімали для "Укрзалізниці" ставку податку заднім числом. З огляду на те, що в користуванні держмонополіста знаходиться 134 тис. га землі, а в межах одного населеного пункту УЗ в середньому використовує – 10-25 га землі , то підвищення навіть на один відсоток обходиться компанії в сотні тисяч гривень. тобто, не виключено, що за підсумками року сума вийде ще більше", – зазначив Криворучко.

Як повідомлялось, "Укрзалізниця" з 31 березня 2019 року запустить потяг №247 / 248 "Житомир – Одеса". Він буде складатися з вагонів різних класів і курсуватиме щодня.