• Новини економіки
  • Тарифи
  • Макроекономіка
  • Соцвиплати
  • Промисловість
  • Більше
  • укр
  • рус
  • 24 Канал
  • Showbiz
  • Новини здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
  • Київ
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
  • Новини економіки
  • Тарифи
  • Макроекономіка
  • Соцвиплати
  • Промисловість

Сюрприз від "Укрзалізниці": чи вартує кращий Wi-Fi здорожчання квитків на 20% з вашої кишені

17 лютого 2018 , 18:30 - Читать новость на русском

"Укрзалізниця" готує пасажирам новий неприємний сюрприз – підвищення тарифів. А що ми за це отримаємо? І чи справді прибуток від зростання ціни вплине на якість та комфорт, або ж знову осяде у чиїхось кишенях?

Отже, нас попереджали, а тепер вже й поставили перед фактом – цього року вартість залізничних квитків зросте на понад 20%. Перше підвищення обсягом у 10% очікує нас вже із квітня, наступне – від жовтня. Так що, готуймось спустошувати гаманці, плануючи подорож.

Головний аргумент керівництва "Укрзалізниці " щодо необхідності такого кроку – це неймовірна збитковість пасажирських перевезень. Мовляв востаннє тариф підвищували ще 2014 року, а з того часу багато води утекло, долар зріс, комуналка, електрика та паливо здорожчали – не працювати ж і далі собі у збиток!

Читайте також: "Укрзалізниця" підпише угоду з американською компанією-гігантом

А от щодо збитків: за минулий 2017 рік на "Укрзалізниці" нарахували понад 3,5 мільярда гривень – мова саме про пасажирські перевезення. Ця сума остаточно підтвердилась днями, коли журналісти видання "Лівий берег" офіційно поцікавились у підприємства його фінансовими звитягами.

До речі, з цього ж документу стало відомо, що найприбутковіший маршрут 2017 року – це "Київ-Москва" – саме він приніс компанії понад 150 мільйонів чистої вигоди, а найбільших збитків залізничники зазнали від маршруту "Маріуполь-Львів" – там пішли у мінус майже на ті самі гроші.

Так от з приводу усереднених збитків "Укрзалізниці". Добре, що обмежилися 3,5 мільярдами, бо раніше прогнозували, що нарахують їх цілих 11.

На переконання нинішнього очільника "Укрзалізниці" Євгена Кравцова, далі відтягувати неприємний момент із підвищенням вже не могли. Залізниця потребує величезних вкладень і в оновлення потужностей, і в комфорт, і зокрема у якісний Wi-Fi. До речі, безперебійний інтернет – це теж одна з вагомих причин зростання цін на квитки.

Але ми відволіклися від основних цифр

Міністр інфраструктури Володимир Омелян не раз висловлювався з цього приводу. Збитки "Укрзалізниці" – це результат корупційних схем, які оповили цю компанію. Він озвучив разючу цифру – у 15 мільярдів. Це шалені гроші, які розкрадаються! За різноманітними схемами.

За моїми оцінками там мінімум 15 мільярдів гривень щороку крадеться з бюджету "Укрзалізниці" у приватні кишені. Це мінімум. 15 мільярдів гривень – це будівництво швидкісної колії між Одесою та Києвом.

Читайте також: Київ з’єднають з аеропортом "Бориспіль" швидкісною залізницею: дата запуску та ціни на квитки

Важко повірити, що такі суми йдуть наліво. Журналісти нашого проекту "ЦРУ" уважно стежать за перипетіями навколо "Укрзалізниці". Тож ще на початку минулого року ми розповідали й про паливні схеми, і про довгогральну монополію Дубневичів, якій не можуть зарадити жодні антикорупційні органи.

Мусимо констатувати: за рік не змінилося нічого. Хіба з "Укрзалізниці" втік назад до Польщі Войцех Бальчун, так і не спромігшись бодай щось змінити.

Войцех Бальчун

Минулого місяця "Укрзалізниця" вже втрапляла до нашого фокусу зі своїми абсурдними закупівлями. Чесно, ми так і не второпали, навіщо там тринькають мільйони на "склянки-підстаканники", лляні сорочки та дизайнерську тканину по 3,5 тисячі за метр. Платимо за це – вартість квитків не покриває усіх цих витрат!

На переконання Омеляна – нинішні волання керівництва "Укрзалізниці" про збитки – це суцільна маніпуляція. Мовляв лише частина пасажирів справно оплачують поїздку, решта ж – їздять зайцями, або ж домовляються з провідниками. Ні для кого ж не секрет, що й справді на приміських електричках справді мало хто оплачує проїзд.

Бо контролю нема. Відповідно і немає і точної статистики. А як тоді точно вирахувати збитки? Правильно – намалювати на око.

І от сьогодні нас намагаються переконати, що збитки від пасажирських перевезень – це проблеми пасажирів. Звісно, підвищити тарифи куди простіше, аніж навчитися контролювати та правильно розподіляти кожну копійку. Ну і справді, а хто наважиться перекрити витік грошових потоків наліво.

Тут ще варто згадати важливу деталь. Частково пасажирські перевезення в "Укрзалізниці" субсидуються від перевезень вантажних. Останній напрямок – справді прибутковий. Але і тут купа проблем – по-перше, вагонів катастрофічно не вистачає на всіх охочих. І це раніше створювало величезне поле для корупції.

За можливість перевезти товар представники бізнесу часто були змушені платити хабарі.

Читайте також: "Укрзалізниця" планує запустити новий "Інтерсіті" зі Львова

Адже вартість вантажних перевезень була фіксованою, встановленою – нижче ринкової, а тепер же ж нас переконують: все, правила змінились, заживемо "по-новому" – "Укрзалізниця" офіційно отримала можливість самостійно встановлювати тарифи.

Щоправда, досі із його розміром не визначилась. Але на око тамтешні менеджери вже намалювали дельту в 5 мільярдів. Так, може в такий спосіб і перекрили б збитки від неприбуткових пасажирів?

Питань щодо аргументованості підвищення залізничних тарифів насправді лишається багато, як і з реальними причинами величезної їх збитковості. Ми нікуди не подінемось – рішення про збільшення цін на квитки вже ухвалене. Але ж риторичним лишається питання – скільки вкрадуть цього року? І скільки за це знову заплатимо ми?

Автор: Тетяна Мартинюк
Новини політики Новини України Економіка Укрзалізниця ЦРУ. За кадром

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • У Мінсоцполітики назвали суму покупки, за яку позбавлятимуть субсидії
      19 квітня , 20:34

      У Мінсоцполітики назвали суму покупки, за яку позбавлятимуть субсидії

    • Чи підвищать тарифи на електроенергію українцям через меморандум МВФ
      19 квітня , 20:32

      Чи підвищать тарифи на електроенергію українцям через меморандум МВФ

    • У Мінфіні розповіли, коли чекати наступний транш МВФ
      19 квітня , 19:20

      У Мінфіні розповіли, коли чекати наступний транш МВФ

    Останні Новини
    • У Мінсоцполітики назвали суму покупки, за яку позбавлятимуть субсидії

      У Мінсоцполітики назвали суму покупки, за яку позбавлятимуть субсидії

      20:34
    • Чи підвищать тарифи на електроенергію українцям через меморандум МВФ

      Чи підвищать тарифи на електроенергію українцям через меморандум МВФ

      20:32
    • У Мінфіні розповіли, коли чекати наступний транш МВФ

      У Мінфіні розповіли, коли чекати наступний транш МВФ

      19:20
    Більше новин
    Публікації
    Ціна великоднього кошика у 2021 році: скільки доведеться заплатити
    19 квітня , 14:26

    Ціна великоднього кошика у 2021 році: скільки доведеться заплатити

    Дар'я Вереньова
    Карантинні виплати: як отримати 8 тисяч для ФОП
    19 квітня , 14:04

    Карантинні виплати: як отримати 8 тисяч для ФОП

    Мар'яна Бекало
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • 24 Канал
    • Showbiz
    • Новини здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    • Закордон
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
    Made by
    Залиште відгук