Ринок інфлюенс-маркетингу 2020

Обсяг ринку інфлюенс-маркетингу за 2020 рік в Україні склав 336,8 мільйона гривень. СЕО IAB Ukraine Анастасія Байдаченко прогнозує, що протягом півтора – двох років витрати брендів на рекламу в інфлюенсерів можуть збільшиться на 50 – 70%. Експертка вважає, що подібні темпи зростання будуть спостерігатись доти, доки не з'явиться державне регулювання й регламентація інфлюенс-маркетингу.

Читайте також Диджиталізація України: уряд хоче залучити міжнародні електронні платіжні системи

Аналітика ресурсу Influencer Marketing Hub

Оцінка глобальної індустрії інфлюенс-маркетингу:

  • у 2019 році – 6,5 мільярда доларів,
  • у 2020 році – 9,7 мільярда доларів.

Прогнози на 2021 – 2022 року

Експерти Influencer Marketing Hub очікують, що тенденція збережеться й у 2021 та 2022 роках.

  • 2021 рік – прогнозовано ринок збільшиться до 13,8 мільярда доларів.
  • 2022 рік – витрати на рекламу в інфлюенсерів зростуть до 15 мільярдів доларів.

Хто такий інфлюенсер

Інфлюенсер – це людина, думка якої має значення для певної аудиторії. Найчастіше він взаємодіє з цією аудиторією через соціальні мережі: Instagram, Facebook, YouTube тощо. Інфлуенсери розповідають про останні тенденції в області моди, мистецтва і літератури — список можна продовжувати до нескінченності, адже і нфлуенсери присутні майже в будь-якій сфері.

Деталі дослідження

  • Як проводилась оцінка. Оцінка проводилася методом анонімного опитування пулу гравців ринку за допомогою тристоронньої юридичної компанії, що забезпечує конфіденційність.
  • Що зображає оцінка. Оцінка зображає обсяг бюджетів, які рекламодавці готові витратити на рекламу в інфлюенсерів.