За даними аналітичної компанії BIA/Kelsey, за 4 роки обсяг цього ринку складе майже 8,5 млрд. дол., у той час як у 2010 році ця цифра ледь перевищувала 2 млрд.

Найбільше зростання експерти прогнозують рекламному ринку соцмереж США. До 2015 року видатки місцевих рекламодавців зростуть до 7,7 млрд. дол. Лідерство утримуватиме компанія Facebook. Фахівці відзначають високу ефективність реклами у цьому ресурсі та подібних до Facebook завдяки гнучкій можливості вибору цільової аудиторії.

Цікаво, що сервісу мікроблогів Twitter, який характеризується немедійністю і водночас зручністю для користувачів, фахівці BIA/Kelsey прогнозують зростання прибутків з нуля у минулому до 600 млн. дол. в 2015 році.