У порівнянні з минулим роком структура продажів майже не змінилась. В першу чергу українці купують в інтернеті одяг, взуття та аксесуари. Частка цих товарів на ринку склала приблизно 36%.

На другому місці – товари для дому – понад 12%, на третьому – побутова техніка та електроніка – майже 10%. Замикає четвірку лідерів – косметика. Її частка на ринку електронної комерції – 9%.

Основними покупцями залишаються працевлаштовані люди від 25 до 35 років. Першість серед регіонів за обсягами онлайн-продажів займають Київська, Одеська, Дніпропетровська та Запорізька області.

Експерти зазначають, що на фоні кризи та девальвації гривні, українці все частіше обирають продукцію вітчизняного виробництва. Також фахівці прогнозують у 2016 зростання продажів на ринку електронної комерції на 25-30%.

Читайте також: Скільки витратять українці на новорічний стіл