У листах ви можете не тільки пропонувати придбати додаткові товари до здійсненої покупки або нагадувати про наступне замовлення, але і відправляти клієнтам корисні новини — не обов'язково про компанію, дізнаватися їх думку про вашу роботу і запрошувати брати участь в акціях. Розсилки допомагають вам бути завжди на зв'язку з клієнтами, все більше занурюючи їх у світ ваших продуктів.

За даними опитування Allbiz — платформи, яка допомагає компаніям розвивати бізнес в Україні і на міжнародних ринках, більше 65% компаній проводять email-розсилки. Але більша частина опитаних нарікає на те, що їх email-бази "мертві", тобто активних передплатників — менше 10%. З клієнтською базою потрібно постійно працювати — сегментувати її, оновлювати і постійно стежити за кількістю тих читачів, які не відкривають листи. Адже їх ще можна повернути! Ділимося особистим досвідом Allbiz.

Час прощатися?

У кожній email-базі, якою б активною вона не була, є частина передплатників, які ніколи не відкривають листи. "Мертва" база компанії не потрібна, але частину передплатників можна оживити. Створіть "Прощальний лист" з провокаційною темою (наприклад: "Прощаємося?"). Напишіть, що, так як передплатник вас не читає, ви більше не будете марно надсилати йому листи. Але обов'язково вкажіть можливість залишитися вашим передплатником, перейшовши по певному посиланню або кнопці. Такий лист повертає, в середньому, 1-2% неактивної бази. Головне дійсно відписати клієнтів від розсилки, якщо інтерес вони все ж проявили.

Уточнення контактів

Ще одна можливість нагадає про себе — уточніть у передплатників, як найкраще з ними спілкуватися: e-mail, телефон, skype, соцмережі тощо. Головна мета листа - показати, що ви дуже цінуєте клієнта і хочете з ним залишатися на зв'язку в подальшому. Тема заголовка може бути, наприклад, такою "Ми не можемо з вами зв'язатися".

Акція та знижки — лише для вас!

Завжди працюючий інструмент знову зацікавити клієнтів — значна знижка на продукцію або супутні послуги в подарунок. Пропозиція повинна бути дійсно привабливою для клієнта або написаною так, щоб вона сприймалася, як "можливість усього життя". Але цим методом не варто зловживати. Ви не можете давати безпрецедентні знижки передплатникам кожен раз, коли їх активність знижується. Крім того, великі знижки і постійні акції не викликають довіри у клієнтів і знижують лояльність до компанії — споживачі завжди будуть чекати можливість купити за акційною ціною. Заздалегідь продумайте, як будете спілкуватися з передплатниками після "оживлення".

Опитування

Можливо, вас не читають передплатники, тому що ви розсилаєте їм неактуальні листи? Так дізнайтеся у чому причина. Розсилка з опитуванням відмінно спрацьовує, адже люди завжди готові ділитися власною думкою. Їм приємно, що до їхньої думки прислухаються, особливо, якщо ви дійсно втілюєте в життя поради клієнтів. Розпитайте у передплатників, що вони думають про вашу компанію та її продукти, які теми новин їх цікавлять тощо. Важливо дійсно надалі використовувати отримані дані.

"Пожвавлення" бази — тільки початок спілкування з клієнтами. Ви привернули його увагу — тепер важливо його втримати. А це постійна робота щодо підтримки зацікавленості клієнтів, підживлення новими акційними пропозиціями, корисною інформацією і дійсно важливими новинами компанії, які можуть зробити життя споживача простішим і зручнішим.