"Наразі, ми налагоджуємо комунікацію з кредиторами та постачальниками сировини; повертаємо клієнтів та працівників, більшість вже повернулись. Планується не лише відновити кількість робочих місць – 2200 осіб, а й збільшити їх до 3000. Ми розраховуємо у вересні поточного року вийти на рівень прибутковості та завантажити обладнання на 80%, тоді як на момент початку нашої реанімаційної програми мали лише 20%... Основна конкурентна стратегія – міжнародний ринок. Але, крім того, ми сподіваємось, що уряд буде більш протекціоністським до нашої галузі, що дозволить національному виробнику зайняти більш агресивну конкурентну позицію і в Україні, і, приміром, в Європі", – додав Дубровка.

Зазначимо, Приватне акціонерне товариство "Бліц-Інформ", яке протягом багатьох років було провідним підприємством з надання поліграфічних послуг, з січня 2018 року розпочало втілювати масштабну програму реанімації виробництва, модернізації виробничих процесів, а також запроваджувати більш агресивні маркетингові стратегії.

Зазначимо, як на ринку схвально оцінили зміни, які відбуваються на "Бліц-Інформ". Так, генеральний директор ПрАТ "Київський картонно-паперовий комбінат" Віталій Баско зазначив, що дане підприємство дуже зацікавлене в реанімації виробничого потенціалу "Бліц". "Щодо поточної співпраці з "Бліц-Інформом": вже підписано мирову угоду та надано товарний кредит. Ми прийняли рішення про виділення інвестицій та спільно розробили "дорожню карту" з реанімування підприємства", – додав Баско.

Нагадаємо, у 2014 році після смерті засновника "Бліц-Інформ" Сергія Мельничука, акціонери декілька разів змінювали команду операційних директорів, але економічні показники діяльності "Бліц-Інформу" стрімко погіршувалися. В грудні 2017 року, в наслідок того, що тодішній менеджмент не мав досвіду роботи в галузі, не мав стратегії претензійної роботи з кредиторською заборгованістю, було спроба втілити так звану "ситуативну продажну стратегію", коли задешево й оперативно розпродаються всі ключові активи. В результаті чого зупинилась робота ключових підприємств: "Бліц-ПАКу" та "Бліц-Флексу", а більшість ключових спеціалістів, які забезпечували унікальний виробничий процес та створювали конкурентні переваги холдингу, втратили роботу. Наразі на підприємстві працює лише 930 чоловік, тоді як ще зовсім віднедавна їх було 2200.

Після декількох активних спроб врегулювати ситуацію на підприємстві, власниця Наталія Мельничук продала акції компанії і таким чином суттєво посилила вплив акціонерів на операційний менеджмент. Нові акціонери детально, вивчивши ситуацію, прийняли рішення про повну зміну команди управлінців "Бліц-Інформу", повернення на підприємство звільнених спеціалістів, а також запропонували цікаві програми реструктуризації боргів найбільшим кредиторам.

"Висловлюємо надію, що 2018 рік стане роком, коли національні виробники повернуться обличчям один до одного і будуть допомагати розвивати економіку країни. Днями було підписано договір про співпрацю з ДП "Артемсіль" – це початок руху, коли три підприємства почали працювати разом, при цьому кожен отримує свою вигоду", – розповів Олег Дубровка.

ПрАТ "Бліц-Інформ" – підприємство поліграфічної промисловості у Києві, є одним із лідерів видавничої та поліграфічної сфери в Україні. Засноване у грудні 1992 року. Виробляє понад 70 % промислової продукції Деснянського району м. Києва. За підсумками загальнонаціональної програми "Людина року-99", "Бліц-Інформ" визнаний переможцем у номінації "Найкраще підприємство року". У 2003 році холдинг став власником премії "Медіа-Олімп" й отримав звання "Золота торговельна марка". У 2015 році – переможець конкурсу "Кращий експортер року" в номінації "Виготовлення виробів з деревини, виготовлення паперу та поліграфічна діяльність".