Переважно банки не поспішають розкривати усі нюанси своїх розцінок. В результаті клієнт виявляється в пастці - він просто не знає, скільки з нього візьмуть, коли він буде здійснювати черговий переказ, орендувати банківську комірку чи відкриватиме картку.

Проте як відомо втратити довіру досить легко, а от відновити її не так просто. Банки, які дбають про свою репутацію намагаються вибудувати прозорі та довготривалі стосунки із клієнтами.

У деяких банках співробітники позначають маркером, акцентують увагу словами, або виділяють лише деякі пункти договору. В основному це номінальна процентна ставка, сума, валюта і дата закінчення договору. Але ці показники хоча й важливі, але не є достатніми для того, щоб повністю передбачити нарахування відсотків на свій депозит.

У будь-якому випадку, підписуючи той чи інший договір юристи радять ретельно їх вивчати. Насторожити клієнта повинен дрібний шрифт, різноманітні примітки та інші позначки.

Якщо клієнт не встиг протягом 14 днів відкликати заяву, він може звернутися в суд. Втім, простіше уважно ознайомитись із договором, аніж потім отримати неприємні сюрпризи.