Важливий фактор — розвиток технологій, які переводять продажі в окрему Інтернет-площину.

Якщо на початку поточного десятиріччя перед відділом продажів компанії були одні виклики, то на початку наступного — вони принципово змінюються.

Про це йдеться в нідерландському дослідженні, проведеному спільно з Асоціацією управління продажами. Аналітики Міжнародного центру Інтернет-торгівлі Allbiz проаналізували отримані дані і підготували інформацію про те, до чого варто готуватися підприємцям — як потрібно буде управляти продажами і від чого відштовхуватися при цьому вже через кілька років.

Для того, щоб було з чим порівняти і побачити очевидну різницю, розглянемо, чим керувалися компанії в організації процесу продажів з 2010 року:

Бачимо, що багато цих реалій не втратили актуальності й зараз, проте світ розвивається. Розвиваються споживачі, змінюють свої уподобання та побажання, змушуючи змінюватися і продавців. Чого ж чекати від процесу продажів вже в 2020 році?

Ці тенденції, звісно, як і багато інших, можуть з деяким запізненням прийти в Україну, спочатку "освоївшись" на західному ринку. Однак процес підготовки до них — навчання персоналу, переорієнтація стратегії компанії — справа не одного дня. Володіючи такими важливими знаннями, власники бізнесу, які живуть не сьогоднішнім днем, а дивляться далеко в майбутнє, можуть з великою користю для своєї справи ними скористатися.

ДОВІДКА
Allbiz (www.all.biz)
— міжнародний центр інтернет-торгівлі, на якому мільйони замовників і продавців укладають найвигідніші угоди, незалежно від того, якою мовою вони говорять, і в якій країні перебувають. Ресурс доступний на 26 мовах. На Allbiz представлена інформація про 22 мільйони товарів і послуг від 1,4 мільйона компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ.

Читайте також: Як заощадити на онлайн-рекламі?