Про це тимчасовий очільник національного перевізника повідомив під час брифінгу за підсумками першого засідання Антикризового штабу.

Читайте також Укрзалізниця отримала 1,4 мільярда збитків за пів року

Він нагадав, що Укрзалізниця цьогоріч вже двічі зупинялася через відсутність дизельного палива, а наразі залишку в системі вистачить на 9 діб.

Ми працюємо з постачальниками палива за рамковою угодою, але є одна біда. Рамкова угода прив'язана до європейських індексів, і вони не завжди відіграють ту ситуацію, яка складається в Україні,
– сказав Олександр Камишін.

Потяги не зупиняться

За його словами, постачальникам УЗ не завжди вигідно постачати пальне за формульною ціною, прив'язаною до таких індексів. Відтак, вони спершу поставляють паливо "туди, де маржа вище, а потім УЗ".

Внаслідок цього нам дуже важко наразі вдається відтискати поставки палива у наших контрагентів,
– зазначив тимчасовий очільник Укрзалізниці.

Олександр Камішин додав, що УЗ потребує рішення, яке б дозволило швидше закуповувати паливо, коли рівень знижується. Він переконаний у тому, що УЗ не допустить зупинки роботи через відсутність палива.

Як Укрзалізниця закуповує пальне

Пальне УЗ закуповує за рамковою угодою з постачальниками, механізм якої побудований на застосуванні котирувань Platts.

Враховуються курси валют, це дозволяє Укрзалізниці отримувати справедливу ціну при коливаннях світових цін на нафтопродукти.