Пропозиція Джеймі Даймона

Однак, Даймон одразу ж відмітив, що такий план може змусити уряд підняти податки для більш забезпечених громадян. Але банкір вважає, що якби люди знали, що їх гроші підуть на допомогу бідним та малозабезпеченим, то вони б хотіли платити вищи податки.

Читайте також Коли світова економіка оговтається від коронокризи: прогноз МВФ

Не можна весь час тримати дефіцит на рівні 10 15%,
– додав Даймон.

Що таке "план Маршала"

План Маршалла – програма економічної допомоги європейським державам після Другої світової війни, котру висунув у 1947 році держсекретар США Джордж Маршалл. Програма допомоги реалізовувалася протягом 4 років, з 1948 року по 1952 рік, за який США передали близько 13 мільярдів доларів (близько 123 мільярди доларів після інфляції) у вигляді технічної й економічної допомоги для підтримки відновлення економіки європейських країн, які приєдналися до Організації європейського економічного співробітництва.

Чому, на думку Даймона, слід протягнути "руку помочі"

Даймон відмітив, що масштабні та швидкі заходи грошово-кредитної політики, прийняті торік владою США, дозволили уникнути гіршого результату до того ж він впевнений, що новий економічний план Джо Байдена спричинить бурхливий розвиток економіки.

Нам повинно бути соромно, якщо ми не скористаємося цим зростанням для допомоги найбільш нужденним,
– відмітив Даймон.

Прогнози щодо економіки США

Загалом, Джеймі Даймон очікує на стабільне зростання економіки США при помірному підвищенні інфляції й процентних ставок, завдяки високому рівню заощаджень, розширення вакцинації та перспективам прийняття плану інфраструктурних витрат обсягом у 2,3 трильйона доларів, який запропонував президент США Джо Байден.

Економічний план Байдена

  • План розрахований на 8 років.
  • 2 трильйони доларів буде виділено на такі сфери, як: модернізація транспортної інфраструктури, підтримка літніх людей та інвалідів, підтримка промислового сектора, ремонт і будівництво доступного житла, розвиток мереж широкосмугового зв'язку.
  • Найбільше коштів отримає сфера модернізації транспортної інфраструктури – 621 мільярд доларів.
  • Витрати планують покрити протягом 15 років у наслідок підвищення корпоративного податку до 28% з 21%, а також збільшення податку на закордонні прибутки компаній.