Таким чином компанія ухиляється від сплати податків в Україні, повідомляється в розслідуванні, опублікованому на Антикорр.

Продажі від "Нібулона" йдуть офшорним компаніям NIBULON S.A., а також NIBULON TRADING B.V.? А це означає, що податки в Україні з реальної ціни компанія не платить! Наскільки це "героїчно" з боку А.Вадатурского – "героя України" щодо бюджету, який тільки від заниження ціни втрачає близько 40-45 мільйонів доларів США на рік? Українські ТОВ "Нібулон" та голландсько-офшорні NIBULON S.A. і NIBULON TRADING B.V. зовсім не займаються благодійністю, адже останні компанії продають українське зерно кінцевого покупця вже по абсолютно реальними цінами. А ось у інших, неспоріднених компаній, ці перекупники беруть зерно та інше сировину за адекватною ціною.

Державна продовольчо-зернова корпорація України продавала 15 червня 2015 року пшеницю кінцевого покупця по 213,2 долара за тонну, а "Нібулон" своїм голландським "дочкам" всього лише за 176 доларів. Різниця – 37,2 долара за тонну (або 21%)! Це найбільша різниця за останній час, але вона є завжди – коли 4-5%, а коли 8-12 і аж до 21%. Зате в офшорі платити податок з реальної ціни доводиться всього лише за ставкою 2%.

У статті згадується також і про те, що "Нібулон" всіляко блокує прийняття Закону "Про внутрішній і водний транспорт". Сьогодні без прийняття цього закону неможливий розвиток галузі. За словами експертів, оборот вантажів річками зараз близько 5 мільйонів тонн на рік, з яких приблизно 3 мільйони припадає на "Нібулон". Так ось. поки собівартість перевезення для фактичного монополіста – "Нібулону" – становить приблизно 55 центів за тонну, а у інших цей показник набагато вищий – від 3 до 6 доларів. Потрапити в рівне становище зі своїми конкурентами "Нібулон" ніяк не хоче. До блокування цього закону активно залучається і син Олексія Вадатурського – Андрій Вадатурський. За "щасливим збігом обставин", він є народним депутатом, членом президентської фракції БПП і членом аграрного комітету ВР. А ще в його володінні 20% акцій підприємства батька.

"Нібулон" дуже багато вкладає в будівництво пасажирського флоту (в тому числі "ракет") при майже повній відсутності попиту на такі перевезення. Підприємство сильно закредитуване, в тому числі і Європейським банком реконструкції і розвитку. Нові кредити Вадатурського-старшому успішно допомагає лобіювати також син-депутат.