Це система конвеєрів, завдяки яким руда з кар'єру доставляється до дробильної фабрики для виробництва концентрату. Початкові інвестиції склали майже 2 мільярда гривень.

"150 мільйонів тонн руди , які знаходяться під старим ЦПТ, стають доступними для виїмки на Північному ГЗК . Це те, що дасть роботу на найближчі, мінімум, 5 років. Ми зможемо значною мірою скоротити використання великовантажних самоскидів БелАЗ для доставки руди на дробильну фабрику. Але, напевно, ще більш важливе те, що це знизить техногенне навантаження на Кривий Ріг з точки зору викидів та екології", зазначив генеральний директор групи "Метінвест" Юрій Риженков.

За 16 хвилин гірська маса конвеєром долає шлях довжиною понад 2 кілометри. Згодом доправляється залізницею на виробництво.

"Це стратегічний інвестиційний проект Північного гірничо-збагачувального комбінату. Спрямований він, перш за все, на підтримку потужності Первомайського кар'єру і на зниження собівартості. Також дозволить кар'єру заглибитися на глибину більше 500 метрів, що дасть друге дихання нашому кар'єру", пояснив генеральний директор ПАО "ЦГОК" Павло Тимошенко.

Проект передбачає будівництво двох ліній потужністю 40 млн тонн рудного концентрату. Другий комплекс може запрацювати вже з наступного року. Загалом, в нові потужності "Метінвест" залучить майже 3 млрд гривень. У компанії кажуть, що інвестуватимуть у виробництво і надалі.

"Якщо ми віримо в майбутнє підприємства, якщо ми віримо в майбутнє нашої компанії, то ми повинні інвестувати, що й ми робимо зараз. З точки зору проблем всередині України це проблеми з тарифами природних монополій, які не завжди адекватні економічним реаліям", сказав генеральний директор групи "Метінвест" Юрій Риженков.

Нові потужності найбільшого ГОКа України дозволять зберегти обсяги виробництва на рівні 15 мільйонів тонн концентрату. Водночас знизити собівартість продукції. Не менш важливим у "Метівесті" називають суттєве зменшення шкідливих викидів у навколишнє середовище.