Цей факт взяли на замітку продавці з усього світу і сьогодні намагаються вибудовувати спілкування, спрямоване на почуття клієнтів. Емоції, які найчастіше змушують людину приймати рішення про покупку, — це любов, гордість, жадібність і страх.

На практиці не все так складно. Дотримуючись порад міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz — онлайн-платформи для бізнесу, на якій компанії знаходять замовників, постачальників і партнерів, ви можете легко освоїти декілька прийомів емоційних комунікацій і вже сьогодні вдаватися до них у спілкуванні з потенційними замовниками:

● Придумайте історію від свого імені, імені клієнтів або вашої компанії: цікаві історії люблять усі.

● Використовуйте в тексті слова "уявіть", "подивіться", "порівняйте" або подібні. Так клієнт буде не просто читати, а "переживати" ваш текст разом з вами.

● Використовуйте питання в тексті: так ви змусите клієнта подумки вступити з вами в діалог.

● Пишіть тексти від душі, а перед тим, як відправляти їх клієнту, перечитайте ще раз. При чому краще прочитати текст вголос — тоді ви відразу помітите слабкі місця і зможете вчасно його підкоригувати. Надихає? Значить і ваша цільова аудиторія не залишиться байдужою.

До емоцій схильні не тільки кінцеві споживачі (сегмент В2С), а й бізнесмени, які працюють в сегменті В2В. Ви здивуєтеся, але останні — ще більшою мірою. Хоча закупівлю і здійснює компанія, але саме рішення приймає конкретна людина. І саме на ньому лежить вантаж персональної відповідальності за витрачені сотні тисяч, а то і мільйони доларів. Це змушує його переживати з безлічі приводів: як не втратити дорогоцінний час, як не втратити довіру керівництва, як не позбутися роботи, якщо покупка виявиться вкрай невдалою.

Тому не варто ігнорувати емоції в сегменті В2В. Людський фактор і тут може стати визначальним.

ДОВІДКА. Allbiz— міжнародний центр інтернет-торгівлі, що функціонує на 26 мовах, з 15-річним досвідом на ринку онлайн-просування. На ресурсі надана ​​інформація про 20 млн товарів і послуг від 1,3 млн компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Кількість замовлень перевищує 10 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 13 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Греції, Єгипті, Індії, Китаї.