Стоять як навантажені напіввагони, так і порожні. Найбільш критична ситуація складається на Львівській з/д. Про це йдеться на сайті ЦТС.

Як інформують ЦТС вантажовідправники, станом на 20 листопада на підходах до станції Ізов простоювало 2208 піввагонів, з яких 1045 вагонів на Львівській з/д. При тому, що при нормальній роботі таких вагонів має бути не більше 800.

На підходах до станції Ужгород стоїть 2324 піввагонів, з них 1405 – на Львівській залізниці, при нормі не більше 1000 піввагонів. На підходах до ст. Чоп відзначається простій майже 1700 вагонів (на Львівській залізниці 734 – при нормальній роботі повинно бути не більше 500 вагонів).

Простій вагонів відзначається на ділянці Львів-Ходорів-Бурштин. Через це тимчасово припинене відвантаження вугільної продукції на адресу Бурштинської ТЕС.

За наявною інформацією, однією з причин простоїв тут є те, що проводяться "Укрзалізницею" колійні роботи.

Разом з тим, вантажовідправники відзначають, що графік цих робіт був складений некоректно, тому що в період опалювального сезону це призвело до перебоїв з відвантаженнями палива.

Крім того, серед причин простою вагонів на Львівській залізниці називається відсутність необхідної кількості робочого парку тягового рухомого складу.

В "Укрзалізниці" ЦТС ситуацію поки не прокоментували, проте пообіцяли це зробити найближчим часом.

Нагадаємо, що минулої осені гострий дефіцит локомотивної тяги, палива і вагонів привели до простоїв рухомого складу і порушили поставки сировини, поставивши під загрозу виконання експортних контрактів найбільших вантажовідправників України.

У 2017 році керівництво УЗ обіцяло ліквідувати дефіцит тягового рухомого складу вже у вересні. А до кінця року анонсувалося відновлення 142 вантажних електровозів і 40 вантажних тепловозів.