"Необхідно ввести мораторій на зростання з/д тарифів до створення регуляторного органу – Нацкомісії. Нам обіцяють створити такий орган ще з 2014 року, але його досі немає", – сказав глава Федерації металургів України Сергій Біленький на прес-конференції.

За його словами, у вантажовідправників виникає питання, чому саме на 25% УЗ вирішила підвищити ставки. "Немає структури тарифу. Зараз рентабельність вантажоперевезень становить 25-50%, за рахунок яких субсидуються пасажирські перевезення", – зазначив глава ФМУ.

Крім того, він повідомив, що за рахунок нових тарифів "Укрзалізниця" отримає додатковий дохід в розмірі близько 10,5 млрд гривень.

Олександр Каленков, президент ОП "Укрметалургпром", також виступає за введення мораторію до створення регулятора.

"Не можна підвищувати тарифи до створення НКРТ. Як тільки буде створений такий орган, відразу ж піде конфлікт інтересів", – зазначив він.

За його словами, зростання тарифів для всього українського ГМК "виллється" в додаткові втрати сотень мільйонів гривень.

Сергій Кудрявцев, виконавчий директор Української асоціації феросплавів, підтримав колег.

"Ми вважаємо, що ця Комісія потрібна. Нехай вона вираховує цей тариф. Насправді, в самій УЗ самі не знають, з чого складається тариф. Вони лише до Збірника тарифів від 1986 року додають якісь коригувальні коефіцієнти", – сказав він, додавши, що 25%-ве зростання тарифів для феросплави обійдеться в 200 млн грн додаткових витрат на поточний рік.