Йдеться, зокрема, про неякісне електропостачання. Відповідний порядок набув чинності ще 24 листопада 2018 року.

Читайте також: Як монетизувати субсидії: докладна інструкція

Голова Нацкомісії Оксана Кривенко у своєму Facebook пояснила, за яким алгоритмом схема отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання.

Така компенсація надаватиметься автоматично за рахунок зменшення рахунку у квитанції на оплату електроенергії у термін до 75 днів з дня порушення встановлених строків.

Компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Якщо впродовж встановленого терміну компенсація не була надана, її розмір збільшується,
– наголосила керівник регулятора.

У НКРЕКП уточнили, що для українців, які належать до категорій побутових споживачів, розмір такої компенсації може становити від 100 до 200 гривень.

Для непобутових споживачів (підприємств) ця сума може коливатись в межах 200-600 гривень.

Читайте також: У Києві здорожчала квартплата: за що доведеться платити більше

Про те, що вам нарахована компенсація за неякісні компослуги, компанія зобов’язана інформувати. Вони можуть це зробити одним із доступних способів:

  1. у рахунку про оплату електроенергії;
  2. або в "особистому кабінеті" споживача на офіційному веб-сайті компанії;
  3. чи листом на офіційному бланку.

Раніше в НКРЕКП повідомили, за недотримання яких стандартів з енергопостачання передбачена компенсація.

Більше про те, які зміни чекають на ринок електроенергії України у 2019-му читайте у матеріалі: Реформа електропостачання: як будемо платити за електроенергію в 2019.