КИЇВЕНЕРГО змінила графік роботи стаціонарних центрів обслуговування, аби клієнти мали змогу потрапити на консультацію у зручний для них час, зокрема – ввечері. З вересня роботу двох центрів на вулицях Закревського, 14 та Мельникова, 31 продовжено до 21-ої години. А по суботах працюють вже чотири центри: на вулицях Маршала Тимошенка, 18, Жилянській, 83/53, Драгоманова, 40з та Закревського, 14.

Ще одне зручне нововведення – сервіс попереднього запису, за допомогою якого можна заздалегідь спланувати свій візит до центру обслуговування. Аби не витрачати час у черзі, достатньо онлайн, у будь-який час доби, записатися на прийом до фахівця, обравши зручний для себе день і час візиту. Веб-сервіс попереднього запису нині працює в тестовому режимі у центрі, що на вулиці Волоській, 42. Але в КИЇВЕНЕРГО обіцяють, що така можливість з'явиться і в інших центрах, а їх наразі у столиці 12. Тут можна укласти договір з компанією, оформити заявку на послугу (із заміни електролічильника, електромонтажних робіт, енергетичного аудиту), отримати довідку про стан заборгованості, провести звіряння розрахунків, зареєструвати пільгу тощо.

У КИЇВЕНЕРГО нагадують, що для вирішення багатьох питань навіть не потрібно приходити до центрів обслуговування. Так, передати показання лічильників чи сплатити за послуги можна онлайн – у Особистому кабінеті на сайті компанії, а задати питання, скажімо, щодо постачання гарячої води, можна зателефонувавши до контакт-центру.