Так, гендиректор компанії Євген Кравцов публічно заявляє – гроші від індексації відправлять на покриття збиткових пасажирських перевезень, а також на інвестиції.

"Індексувати тарифи на вантажні перевезення на індекс цін виробників промислової продукції – це поширена практика. Ми хочемо, щоб всі розуміли тенденцію розриву між тарифами і зростанням цін на продукцію, одночасно виконуємо і будемо виконувати свої зобов'язання щодо інвестицій за рахунок індексації", – зазначив Кравцов.

Водночас фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев коментує ситуацію в іншому ключі. Він підкреслив, що отримані завдяки індексації гроші підуть на підвищення зарплат співробітникам. Мовляв, єдиний шанс збільшити зарплати — підняти тариф на вантажоперевезення і взяти на себе цей тягар великим компаніям.

"Джерелом для цього підвищення і подальшого фінансування його виплати мають стати індексація залізничного тарифу на вантажні перевезення в розмірі 14,2%, зближення класів вантажів та уніфікація тарифу на порожній пробіг вагона", – пише у Facebook Рязанцев. Правда, кому саме збільшать зарплати – так і не зрозуміло.