Про це повідомили в "Укрметаллургпромі".

Розподіл піввагонів здійснює підрозділ "Укрзалізниці" Центр транспортної логістики (ЦТЛ). Середній рівень забезпечення вантажовідправників піввагонами становить 30% вантажопотоку і представники ГМК резонно зажадали, щоб і їх потреби в перевезеннях задовольнялися на цьому рівні. Для цього було прийнято рішення кожні десять днів аналізувати рівень задоволення заявок підприємств ГМК з боку ЦТЛ. Перша декада завершилася, і металурги підвели проміжні підсумки. Результати виявилися невтішними: незважаючи на пильну увагу бізнесу та ЗМІ, рівень забезпечення підприємств ГМК парком ЦТЛ склав всього лише 9%.

Раніше в матеріалах преси повідомлялося, що підрозділ "Укрзалізниці" ЦТЛ нерівномірно виконує заявки різних суб'єктів господарювання на перевезення піввагонами. Якщо в середньому це підприємство перевозить 30% вантажів українських вантажовідправників, то для ГМК ця частка в рази нижче. В результаті такого несправедливого підходу до розподілу парку піввагонів УЗ підприємства ГМК тільки за підсумками вересня 2016 не змогли перевезти 10% своїх вантажів, що обернулося не тільки зменшенням доходів однієї з ключових галузей української економіки, а й недоотриманням державою експортної виручки, яка необхідна країні для забезпечення стабільності національної валюти.

У той же час, рівень транспортного обслуговування піввагонами ЦТЛ для ряду приватних підприємств України складає 90-95%. На думку президента "Укрметаллургпрому" Олександра Каленкова, це можна пояснити лише одним корупційної складової при прийнятті рішень про виділення піввагонів УЗ того чи іншого вантажовідправнику. Підприємства ГМК не сприймають корупційний підхід і вимагають рівних умов розподілу піввагонів для всіх компаній на рівні 30% від потреб. Представники галузі мають намір продовжувати пильно стежити за виконанням планів відвантаження вагонами ЦТЛ наступного разу аналіз задоволення заявок ГМК з боку ЦТЛ буде оприлюднений за підсумками 2-ої декади листопада.