І якщо Facebook досягне поставленої мети, її первинне розміщення акцій буде найбільшим в історії інтернет-компаній.

“Facebook є домінуючою компанією у своїй позиції. Це соціальна медіа-імперія. Тому брендування є важливим, споживачам це подобається. Загалом же IPO ще може зазнати змін. Якщо у момент розміщення компанію оцінюють дуже високо, у неї залишається потенціал до зниження упродовж терміну від 6 місяців до року”, - каже співзасновник та головний виконавчий директор Sageworks Браян Гамільтон.

Зазначимо, після IPO інтернет-пошуковика Google у 2004 році розміщення акцій Facebook є одним із найочікуваніших на ринку. Відтак, розмови щодо виходу компанії на біржу велися упродовж останніх кількох років.

Нагадаємо, минулоріч гендиректор Facebook Марк Цукерберг заявив, що після IPO компанія намагатиметься увійти до числа "блакитних фішок" - акцій найбільших та найнадійніших компаній зі стабільними показниками доходів.