Пише газета The Guardian. Зараз іноземним компаніям заборонено розміщувати свої акції на цьому торговому майданчику. Як зазначають експерти, ІРО Coca-Cola буде привабливим для китайських інвесторів, оскільки диверсифікує типи компаній, в які можна вкладати кошти. З іншого боку, для американської компанії вихід на китайську біржу надасть доступ до коштів, які можна буде інвестувати в розширення діяльності у КНР. Нагадаємо, торік Coca-Cola заявила, що має намір інвестувати в Китай 2 млрд. дол.

Сама Шанхайська біржа має намір активно розвиватися в найближчі роки - перед нею поставили мету до 2013 року стати найбільшим торговим майданчиком в Азії, а до кінця десятиліття запустити цілодобову торгівлю і вийти на рівень найбільших світових бірж за обсягом угод. Цьому якраз сприятиме допуск на біржу іноземних компаній - зазначають експерти.