У матеріалі йдеться, що задовго до виборів 2019-го року українські чиновники, зокрема, глава уряду Володимир Гройсман намагаються заручитись підтримкою виборців, виділяючи безпрецедентні суми на ремонт доріг.

Українські дороги, які далі занепадали всі 25 років після розпаду Радянського Союзу, згідно з останнім звітом Global Competitiveness Report названі найгіршими у Європі.

Дивіться також: Селяни за власний кошт відремонтували дорогу до села, Автодор висловив претензії

За даними Bloomberg, інвестиції в українські дороги сягнуть 1,4% від ВВП України, що в чотири рази більше, ніж Київ витратив під час підготовки до чемпіонату "Євро-2012".

Попри те, що вітчизняні експерти називають такі обіцянки піаром, McKinsey Global Institute вважає, що кожен долар, витрачений на інфраструктуру, може в довгостроковій перспективі принести економіці додаткові 20 центів за рахунок підвищення продуктивності.

Це хороша інвестиція. В інфраструктури високий мультиплікатор, а в регіонах дороги - це ключова інфраструктура,
– переконаний член ради Національного банку і професор Університету Пітсбурга Тимофій Милованов.

Водночас, в "Укравтодорі" визнають, що станом на початок 2017-го року 95% доріг в Україні були у поганому стані. З 2015 року було відремонтовано лише 3600 кілометрів доріг, а це лише 1,3% від загальної кількості.

До слова, напередодні в Україні презентували антикорупційну онлайн-карту, за допомогою якої можна стежити за ремонтами в обласних центрах.