• Новини економіки
  • Тарифи
  • Макроекономіка
  • Соцвиплати
  • Промисловість
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Showbiz
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Техно
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
  • Київ
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Новини економіки
  • Тарифи
  • Макроекономіка
  • Соцвиплати
  • Промисловість

А чи був діалог? Експерт заявив про дискримінаційне ставлення "Укрзалізниці" до бізнесу

5 вересня 2019 , 12:30 - Читать новость на русском
А чи був діалог? Експерт заявив про дискримінаційне ставлення "Укрзалізниці" до бізнесу
/ obozrevatel.com

Експерт у галузі транспортної інфраструктури Валерій Ткачов, заявив що "Укрзалізниця" ігнорує невдоволення бізнесу впровадженням нового порядку плати за користування вагонами компанії під час вантажних операцій, а також впровадженням нової редакції договору з клієнтами на організацію перевезення вантажів.

Він засумнівався у тому, що між бізнесом і главою правління УЗ в принципі був діалог, оскільки зауваження представників бізнесу "ігнорувалися або просто відкидалися". Свою думку Ткачов висловив на сторінці у Facebook.

Нарада представників бізнесу з керівництвом "Укрзалізниці" відбулася 4 вересня в офісі ЕВА.

Ткачов передав короткий зміст наради:

Кравцов Є. П. презентував матеріали, згідно з якими протягом останніх 2-3 років збільшується термін простою вагонів під вантажними операціями (наводилася статистика щодо простою вагонів на підприємствах ГМК).

Відповідь бізнесу: а) ДТЕК – збільшення простою вагонів почалося після впровадження АТ УЗ штрафів за повернення забруднених вагонів. Після цього підприємства змушені займатися ретельним очищенням вагонів. Водночас відсутня процедура оцінки ступеня забрудненості вагонів і співробітники АТ "Укрзалізниця" на місцях самостійно визначають забрудненість вагонів (на кожній залізничній станції по-своєму). Бізнес просить затвердити процедуру і критерії оцінки забрудненості вагонів (свої пропозиції ДТЕК подавав УЗ ще рік тому).

б) У статистичних даних АТ "Укрзалізниця" відображені некоректні дані щодо нормативного терміну оброблення вагонів на підприємствах паливно-енергетичного комплексу (на підприємствах значиться норматив 3-5 годин). Фізично тільки подача вагонів під вивантаження на ці підприємства займає до 1 години без розвантаження).

Друга теза Кравцова Є. П.: "Укрзалізниця" вводить новий порядок плати за користування вагонами для стимулювання клієнтів прискорювати вантажні операції й загалом поліпшити оборотність вагонів на залізничній мережі.

Відповідь бізнесу: а) На залізничній мережі АТ "Укрзалізниця" спостерігається катастрофічна ситуація з рухом вантажних складів: швидкість руху складів становить 60-90 км на добу за нормативів – 200/320 км на добу; на залізничній мережі до 300 кинутих складів (більше 15 тис. вагонів); оборотність зерновозів досягла 16,4 доби; приблизно 60-70% відправлень прибувають з порушенням терміну доставки вантажів... Щоб поліпшити загальну оборотність вагонів необхідно аналогічно посилити штрафи щодо АТ "Укрзалізниця" щодо порушень термінів доставки вантажів. У запропонованій редакції договору АТ "Укрзалізниця" і новий порядок визначення плати за користування вагонами, посилюється/збільшується відповідальність тільки для клієнтів, а відповідальність АТ "Укрзалізниця" навіть зменшується.

б) Впровадження нового порядку визначення плати – це збільшення витрат вантажовідправників на 3 млрд грн на рік.

Коментарі Кравцова Є. П .: "Ви всі обманюєте", у нас покращилася оборотність вагонів на 1 день; ми інвестували млрд у вагони та інфраструктуру. У заторах на залізничній мережі винні вантажовідправники, які вантажать багато вагонів (на мережі зараз 11 тис. завантажених зерновозів) і морські порти, які вивантажують всього приблизно 1500-2000 вагонів на добу (моя репліка про те, що термінали можуть вивантажувати в 2-3 рази більше вагонів і проблема у припортових залізничних станціях ДН-5 – це пряма відповідальність УЗ. ДН-5 і створювався рік тому для координації роботи УЗ, стивидорів, морських портів (АМПУ), була проігнорована Кравцовим Є. П.). З приводу 3 млрд грн – добре, що клієнти почали рахувати гроші "Укрзалізниці" – жарт від Кравцова.

Коментарі Єрьоміна В.: Із нової редакції договору ми видаляємо п. 5.6. згідно з яким зменшується відповідальність АТ "Укрзалізниця" за порушення термінів доставки вантажів. Це єдиний позитивний момент цієї зустрічі.

Навіть із урахуванням цієї зміни, відповідальність АТ "Укрзалізниця" перед клієнтами за затримку доставлення вантажів, значно нижче плати, яку пропонує впровадити УЗ щодо клієнтів за затримку вагонів під вантажною операцією.

За словами Ткачова, бізнес виступив категорично проти впровадження другої складової плати (за перенесення наступної вантажної операції), адже це нічим не обґрунтований платіж, який значно збільшує витрати вантажовідправників.

"В кінці зустрічі представник компанії Кернел озвучив позитивний результат спільного з "Укрзалізницею" проєкту щодо графікових відправлень зерна (досягнута добова швидкість руху понад 600 км на добу). Представник компанії "Нібулон" озвучив пропозицію "Укрзалізниці" організувати аналогічний експеримент на базі їхнього підприємства. Думаю, дуже скоро в Україні зернові вантажі залізницею у вагонах загального парку зможуть возити тільки ці дві компанії", – зазначив Ткачов.

"І ще 1-2 компанії, які мають свої морські термінали і маршрутні елеватори (адже вони вклали гроші). Привіт, монополізація зернового ринку через логістичні преференції від УЗ", – підсумував він.

 

Укрзалізниця Економіка Бізнес

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Вибір редакції
    • Грошові перекази в межах України зросли на чверть: хто найбільше переводив "з" та "в" Україну
      Грошові перекази в межах України зросли на чверть: хто найбільше переводив "з" та "в" Україну
      26 лютого , 18:31
    • Україна отримає черговий транш від МВФ: Шевченко назвав умови
      Україна отримає черговий транш від МВФ: Шевченко назвав умови
      24 лютого , 16:03
    • "Спортмастер" працює попри заборону: чому наклали санкції, які не діють
      "Спортмастер" працює попри заборону: чому наклали санкції, які не діють
      25 лютого , 07:01
      Цікаво
    • Як зробити свої кредити дешевшими: розповідаємо про перекредитування
      Як зробити свої кредити дешевшими: розповідаємо про перекредитування
      1 лют , 09:30
    • На що звернути увагу, коли берете кредит
      На що звернути увагу, коли берете кредит
      12 лют , 09:37
    • Грошові перекази в межах України зросли на чверть: хто найбільше переводив "з" та "в" Україну
      Грошові перекази в межах України зросли на чверть: хто найбільше переводив "з" та "в" Україну
      26 лют , 18:31
    • Річний тариф на газ запрацює з 1 квітня, – ЗМІ
      Річний тариф на газ запрацює з 1 квітня, – ЗМІ
      26 лют , 18:02
     
    Новини
    • 18:31
      Грошові перекази в межах України зросли на чверть: хто найбільше переводив "з" та "в" Україну
      18:31
    • 18:02
      Річний тариф на газ запрацює з 1 квітня, – ЗМІ
      18:02
    • 16:53
      Дубілет-старший і Яценко вийшли зі засновників Monobank після підозри НАБУ
      16:53
    • 14:54
      ЄБРР надав київському метро 50 мільйонів євро на придбання нових вагонів - Київ
      14:54
    • 11:21
      Що руйнує ваш сімейний бюджет: 5 найпоширеніших помилок
      11:21
    • 25 лютого
    • 20:51
      Зеленський зареєстрував пакет законопроєктів про податкову амністію
      20:51
    • 20:00
      Сі Цзіньпін заявив про повну перемогу над бідністю у Китаї
      20:00
    попередні новини
    Більше новин
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Showbiz
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Техно
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук